2014. május 5.

006.-

Hi Girls!
Nem tudtam tegnap hozni az új részt, ezért remélem nem haragudtok!:(Köszönöm a véleményeket, nagyon jól estek! Ennél is szeretném látni, hogy kommenteltek! Pipa, komment, feliratkozás! Thank you!:)
Kellemes olvasást! x,Mosi Lány:)

Nem sokára kopogást hallottam az ajtó felől. Kinyitottam. Ott állt előttem, mosolyogva. Nem tudtam mit mondani, csak annyit hogy...

- Azt hittem, hogy csak viccelsz. De most tényleg itt vagy. -nevettem fel.
- Neked is szia. -nevetett.
- Gyere be! -mosolyogtam. 

Olivér szemszöge
Megérkeztem Lucyhoz. Gyönyörű volt, még így este is. Gyönyörű.

- És miért nem tudsz aludni? -kérdeztem.
- Csak annyi, hogy nem tudok elaludni.
- Értem, és akkor rögtön egy barátra van szükséged? -nevettem fel.
- Igen. -mondta komolyan.
Csak mosolyogni tudtam. Egyszerűen örültem, hogy itt van mellettem, és hogy vele lehetek.
- Na mi van? -kérdezte.
- Semmi, semmi. Csak annyira gyönyörű vagy...
- Olivér. Kérlek ebbe NE menjünk bele. Bevallom tetszel, de nem akarom elsietni a dolgokat! -magyarázott.
- Tetszek neked? -lepődtem meg. 
- Igen. Azt hitted, hogy csak azért hívtalak át téged, mert mást nem tudok áthívni? 
- Igen. -nevettem.
- Hahaha. 
- Jó. És ha már itt vagyok, tudsz aludni? -kérdeztem, mosolyogva.
- Hát...lehet.
- És velem akarsz aludni? -kérdeztem
- Nyilván. -kacsintott.
- Benne vagyok! -mosolyogtam.

Mind a ketten lefürödtünk, majd a tv elé ültünk. Egy fél óráig bámultuk a tv-t, majd a mosdó felé vettük az irányt. Megmostuk fogunkat, majd bementünk a hálószobába. Egymás mellé feküdtünk le az ágyra.

- Hát. Akkor jó éjt. -mosolyogtam, majd egy puszit nyomtam homlokára. 
- Jó éjt. Álmodj szépeket! 
- Melletted csak azt tudok. -kacsintottam. 
- Na jó éjt, szia. 
- Szia. -hunytam le szemeim.

Reggel
Lucy szemszöge
Gyönyörű reggelre ébredtem. Ahogy kinyitottam szemeim, láttam, hogy itt fekszik mellettem. Annyira aranyos volt. 
Kisétáltam a konyhába, és összedobtam egy kis reggelit. Az ennivalót letettem az asztalra, és vártam, hogy felébredjen Olivér. 

Alig 10 perc múlva lépteket hallottam. 

- Jó reggelt Olivér. -mosolyogtam. 
- Szia Lucy. 
- Jól aludtál? -kérdeztem.
- Nagyszerűen. -kacsintott.
- Örülök neki. Nézd! Csináltam egy kis reggelit. Foglalj helyet. 
- Köszi! -mosolygott. 

Leültünk, és elkezdtük enni a reggelit. Kicsi idő után elkezdtünk beszélgetni. 
- És, mit álmodtál? -kérdeztem tőle, mosolyogva.
- Semmi lényegeset. -válaszolt- és te mit álmodtál? 
- Semmit. -nevettem fel.
- Értelmes beszélgetés. -nevetett. 
- Köszönöm hogy itt aludtál. -váltottam témát. 
- Ne köszönd. -mosolygott.
- Őszintén örülök, hogy itt vagy mellettem...borzasztóan örülök. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése