2014. május 16.

009.

 Drága olvasóim! :)
Meghoztam az új részt! 
Komizzatok, pipáljatok,iratkozzatok fel.
Jó olvasást!:)



- Szeretsz? -kérdezte, már nyugodtan, Olivér.
- Nagyon. -válaszoltam, majd gyengéd mozdulatokkal megfogta
a kezem.

Olivér szemszöge 
másnap 
Lucy ismét nálam aludt. Egymás mellett feküdtünk, míg egyszer felébredt. Nem akartam utána menni. Hagytam. Ez után, 2 órával már én is felkeltem. 
- Jó reggelt Szöszi! -köszönt.
- Jó reggelt Szépségem! -mosolyogtam rá. 
- Na most már a szépséged vagyok? -nézett rám boldogan.
- Most már igen. Végre. -kacsintottam, majd folytattam- mai terv? 
- Koncertetek van. Nem? -nevetett fel.
- Ó. Tényleg...nem akarsz velünk jönni? -kérdeztem.
- Mehetek? 
- Jöhetsz, csak mondjuk meg a srácoknak, hogy együtt vagyunk...-kezdtem bele mondatomba.-vagy már tudják? -kérdeztem.
- Szerintem nem... 
- Akkor ideje megtudniuk. -kacsintottam rá.
Ezek után megreggeliztünk, majd felöltöztünk. Sietnem kellett a próbára, ezért magára hagytam Lucyt.
Lucy szemszöge 
Olivér hamar elment, én meg egyedül maradtam. Bekapcsoltam a telefonomat, és gondoltam, megnézem a Facebookomat. 74 értesítés, 20 üzenet, 90 bejelölés fogadott.
Mi? -kérdeztem magamban. Miért jelöltek be ennyien?
Olvasgatni kezdtem az üzeneteket. Az egyik így szólt:
"Szia! Hallottam a hírt, hogy te összejöttél Olivérrel. Ki is vagy te?" 
Honnan tudja, hogy összejöttem Olival? Ugye nem? Lehet,hogy Olivér posztolt egy képet, amin vele vagyok? Bezártam a Facebookot, majd megnyitottam az Instagrammot. Itt is, több mint 70 like fogadott...
A keresőbe beírtam a thebytheway nevet, így kihozta az Instagrammukat. Az első kép, amit megláttam, nem más volt, mint amit tegnap készítettünk. Hogy merte feltenni? Megmagyaráztam neki, szerintem érthetően, (vagy csak ő nem értette meg?!) hogy ne tudja meg senki, esetleg csak a banda többi tagja!
Azonnal felhívtam Olivért. Nem érdekelt a próba, muszáj volt beszélnem vele.
- Szia Szépség! -szólt bele a telefonba.
- Hogy merted feltenni azt a képet, amin mi vagyunk? Hogy?
- Nem bírtam. Muszáj volt megosztani mindenkivel ezt az élményt, hogy egy ilyen lány van mellettem. -válaszolt.
- De nem érted, hogy ez nekem rossz?
- Sajnálom... -mondta, majd letette a telefont. 


2 megjegyzés:

  1. Épp ma olvastam el a blogodat, illetve csak ezt az 1 részt! Nagyon szépen kérlek ne lopd el a becézést, amit mi találtunk ki. Saját ötlet, a blogunkban is sok munkánk van.. Légyszíves találj ki valami olyan becenevet, ami saját ötlet!

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, nem tudtam, hogy a blogotokban is ez a becézés szerepel! Nem fog előfordulni többször!

    VálaszTörlés