2014. május 7.

007.

Sziasztok drágáim!:*
Meghoztam az új részt, remélem tetszeni fog! Komikat, pipákat várok!:*
Jó olvasást!x


 Köszönöm hogy itt aludtál. -váltottam témát. 
- Ne köszönd. -mosolygott.
- Őszintén örülök, hogy itt vagy mellettem...borzasztóan örülök. 

Lucy szemszöge
Ma este Olivérnél aludtam. Azért akartam nála aludni, ugyanis másnap lesz a születésnapja, és fel szeretném köszönteni személyesen. 
- Boldog szülinapot! -ébresztettem fel.
- Mi? -kérdezte, majd egyet nyújtózkodott.
- Szülinapod van! -mosolyogtam.
- Honnan tudod? -kérdezte, fülig érő mosollyal.
- Azt hitted, hogy nem tudom? -nevettem fel.
- Hahaha. Inkább mond, mit hoztál! -ült fel.
- Egy kis süteményt. -mutattam a tányérra. 
- Köszönöm! -mondta, majd egy puszit nyomott az arcomra. 
- Szívesen. -mosolyogtam, és néztem, hogy a szöszi hogy falja a süteményt. -megyek, felöltözök!
- Jó, én addig itt leszek. -ette tovább az édességet.

Átmentem egy másik szobába átöltözni. Amikor kész lettem, a mosdó felé vettem az irányt. Megmostam az arcom, és megigazítottam a hajam. Ezek után a nappaliban leültem, és bekapcsoltam a tévét.

- Hát itt vagy! -jött be a szobába Olivér.
- Igen, eddig is itt voltam. -mosolyogtam rá. -ülj le.
- Jó, csak kiviszem a tányért a konyhába.
- Hagyd, majd én. -álltam fel a fotelből.
- Na hogyhogy? -kérdezte.
- Csak pihenj! Ugyanis szülinapod van. És most kívánhatsz bármit. -nevettem.
- Akkor kaphatok egy puszit?
- Persze. -sétáltam oda hozzá, és egy nagy puszit nyomtam az arcára.
- Hihihi. -nevetett.
- Mi van? -kérdeztem.
- Látszik megkóstoltad a sütit. Egy kis darabka van az arcodon.
- Hoppá. -nevettem.
- Lebuktál!
- Muszáj volt megkóstolnom! -álltam fel.
- Nem baj. -mosolygott.

Kivittem a tányért a konyhába. Amikor visszamentem, Olivért nem láttam sehol. "Vajon hol lehet?"

- Hello! 
- Olivér! Mit csinálsz? -megijedtem. 
- Megijesztettelek? 
- Hát eléggé... -fordultam szembe vele.
- Bocsi. -fogta meg a kezem.
- Nem haragszom. -mosolyogtam.
- Lucy! Kérdezhetek valamit? -szorította meg a kezem.
- Kérdezz. 
- Már pár napja meg akartam volna ezt kérdezni,de nem mertem. Most már nem akarom magamban tartani. Na szóval...lennél a barátnőm? ...

2 megjegyzés: