2014. április 20.

003.-

Sziasztok!:')
Kellemes ünnepeket Nektek!
Meghoztam az új részt, remélem tetszeni fog! Jó olvasást hozzá!

Nem gondoltam volna, hogy ilyen kedves ez az Olivér. Már őszintén várom a holnapot...

Ajánlott zene hozzá: KATT
*Reggel*
Kócos hajjal keltem ki az ágyból. Nem tudom miért, de folyamatosan Olivérre gondoltam. Már nagyon vártam az estét, hogy újra láthassam. Kimentem a fürdőszobába letusolni, majd amikor visszamentem szobámba, egy üzenet fogadott a telefonomon. 

"Jó reggelt! Remélem jól aludtál! Ma este gyere nyolcra a kávézóba!
Olivér"
Azonnal visszaírtam neki:

"Neked is! Ott leszek!
x, Lucy"

Amint visszaírtam neki, felöltöztem, és lementem sétáltatni kutyámat.
Sétálás közben elmentem a zöldséges mellett, és vettem egy kis salátát otthonra. 

- Szia! -hallottam meg egy ismerős, aranyos hangot.
Felnéztem, és akkor láttam, hogy Ő az.
- Szia! Mit keresel itt? -mosolyogtam.
- Te mit keresel itt? -kérdezte.
- Ahogy látod, sétáltatom a kutyámat. -nevettem fel. - de most már megyek haza. 
- Hazakísérhetlek?  -kérdezte mosolyogva. 
- Ha akarsz. -mosolyogtam vissza rá. 

Elindultunk hazafelé. Nem akartam, hogy feljöjjön velem, mivel nem tudom, hogy itthon van-e anya. 
- Hát köszönöm, hogy elkísértél. Akkor majd este találkozunk. 
- Szívesen, máskor is. 
- Akkor szia. -mosolyogtam. 
- Szia! -köszönt el.
Sokáig bámultam, miközben sétált. Szűk, testhezálló nadrág volt rajta, ami nagyon jól állt neki. 

*Este* 
Negyed nyolc körül elkezdtem készülődni. Szerelésem egyszerű 
miniruha volt, ami már 1 éve megvan, ennek ellenére még sosem volt rajtam. Így eljött az ideje, hogy végre felvegyem.
Háromnegyed nyolckor elindultam. Már igencsak izgultam. Olyan jóindulatú, jót akaró, szimpatikus nekem. De vajon csak velem ilyen, vagy mással is? Nem tudhatom. Lehet, hogy ő is csak megjátsza magát,és nem ilyen a valódi életben. 
Nem, nem és nem. Ő olyan szeretetreméltó. Ő nem szokott titkolózni,  nem játsza meg magát. Vagyis remélem. 
Hamarosan odaértem, és egy szál rózsával fogadott.

- Szia! -köszönt mosolyogva.
- Szia. -köszöntem.
- Már nagyon hiányoztál. -fogta meg a kezem.
- Olivér. Kérlek, ebbe ne menjünk bele. Ez csak egy randi. Nem azt jelenti hogy....-kezdtem bele mondataimba, de ő félbeszakított.
- Tudom. És bocsánatot kérek, mert megfogtam a kezed.
- Nem, nem erről van szó. Csak még nem szeretném elsietni... -hajtottam le a fejem.
- Megértem. Csak én vagyok olyan, hogy ha valaki megtetszik nekem, azonnal elkezdek kedveskedni neki. Sajnálom. 
- Semmi baj. -mosolyogtam.
- Gyere, ülj le. 
- Köszi.
- Csak tudd, hogy nagyon szép vagy. És hogy én még egy ilyen lányt, mint te, sohasem láttam...

2 megjegyzés:

  1. Szia:) Ma találtam a blogod. Nekem nagyon tetszik kövit hamar!
    Itt az én blogom örülnék neki, ha bele néznél és te is hagynál ott véleményt:)
    http://twlove0.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia!:')
    Nagyon örülök neki hogy tetszik! És köszönöm a kommentedet, mert eddig senkitől sem kaptam!
    A blogodat már többször is meglátogattam, nem véletlenül! Nagyon tetszik a történet!

    Még egyszer köszönöm a véleményed!

    Szia!:')

    VálaszTörlés