2014. április 18.

002.-

Sziasztok!:)
Hát, először is boldog mosolynapot mindenkinek!
Meghoztam az új részt, remélem mindenkinek tetszeni fog, mint az előző!:)

Beszaladtam a kávézóba, a WC-re. Mikor kész lettem, és nyitottam ki a WC ajtaját, hirtelen nekimentem egy szőke hajú fiúnak.

- Ne haragudj! -tette kezét a szájához,és felsegített.... 

Felsegített a szőke fiú. 

- Ne haragudj! -hangzott szájából a mondat.
- Mit képelsz te magadról? -ordítottam le a fejét- nekem jössz, és még mosolyogsz is? 
- Véletlen volt! Bocsánat!

Kiszaladtam a WC-ből. Mit képzel magáról? Hogy nekem jön, aztán még mosolyogva felsegít? 

- Itt vagyok. -szóltam barátnőmnek.
- Végre! Mi tartott ennyi ideig? 
- Semmi, csak egy fiú nekem jött,és ellökött. -hajtottam le a fejem.
- Aha. Értem. Oké. -nevetett fel.
- Mi van? Ez az igazság. 
- Elhiszem! -ásított egyet.
- Huh, ha ilyen fáradt vagy, minek kellett jönni?
- A ByTheWay itt van a városunkban! Ez egy remek alkalom, arra, hogy végre élőben lássam őket. -magyarázott.
- Ó értem. -nevettem fel.

Ekkor a műsorvezető kimondta a ByTheWay nevet, és végül 4 fiút láttam a színpadon.

- Sziasztok! -köszöntek.

Ekkor vettem észre, hogy a színpadon, 3 fiú között áll az a szőke fiú, aki ma nekem jött. Volt néhány pillanat, amikor rám nézett, és rám mosolygott. 
Bevallom, nem vagyok egy őrült rajongó, de nagyon jó hangjuk van. Főleg nekem a Létezem című szám tetszett,  mert ezt a számot kiskorom óta nagyon szeretem,és ügyesen dolgozták fel.
Alig vártam már hogy vége legyen a koncertnek, mert már zavart, ahogy a szőke fiú engem néz. De amikor vége lett, kiderült, hogy még nincs vége. Ekkor jött a fotózkodás, autogram kérés. 
Barátnőm sietve szaladt az asztalhoz, ahol a fiúk ültek.

- Sziasztok! -köszönt nagy mosollyal az arcán barátnőm.
- Sziasztok! -köszöntek egyszerre.
Ekkor készített rólunk egy képet a fényképész. Amikor kész lett a fotó, barátnőm odament hozzájuk beszélgetni.

- Szia. -hallottam meg egy hangot.
- Mit akarsz? -kérdeztem meg, amikor megláttam a szőkeséget.
- Bocsánatot akarok kérni. Nem akartam, véletlen volt.
- Semmi baj, csak kérlek, máskor ne forduljon elő! Amúgy nagyon jó hangotok van...-mosolyogtam.
- Köszönjük. Te meg nagyon szép vagy. -bókolt nekem. 
- Kezdjük a legelején. Én Lucy vagyok. 
- Szép név - mosolygott - én Olivér vagyok, de szólíts Olinak. 
- Köszönöm! Jó.
- Nincs kedved valamelyik nap elmenni valahova? -kérdezte.
- Mikor? 
- Mondjuk holnap? -mosolygott.
- Hát ha akarod, lehet róla szó. 
- Jó akkor megadod a számod? -vette elő telefonját. 
- Igen. Tessék. 
- Köszi. Akkor majd hívlak. 
- Okés. Nekünk most már mennünk kell. Sziasztok!
- Sziasztok! -mosolyogtak.

Nem gondoltam volna, hogy ilyen kedves ez az Olivér. Már őszintén várom a holnapot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése