2014. április 17.

001.-

Kora reggelre ébredtem. Ahogy kinyitottam szemem, sötétséget láttam mindenhol. Azonnal felkeltem,és elhúztam a függönyt. Kisétáltam a konyhába, ahol már egy meleg,bögre kakaó várt.
- Jó reggelt kincsem. -köszönt anyu.
- Neked is. -ásítottam el magam.
- Ha még ennyire fáradt vagy,ajánlom, feküdj vissza az ágyba. 
- Nem, már nem hiszem,hogy vissza tudok aludni. -tiltakoztam.
- Jó. Ahogy akarod. - mosolygott anyu,majd egy puszit nyomott homlokomra,és kisétált a konyhából. 

Megittam kakaómat,és visszamentem szobámba. Ölembe vettem a gépemet, és böngészni kezdtem a facebook-on. 
 
 "- Lucy! Lenne egy kérdésem! -írta nekem barátnőm. 
- Na mondjad. -írtam vissza.
- Van kedved ma este elmenni egy ByTheWay koncertre? 
- Mikor lesz? -kérdeztem tőle.
- Este 8-kor. 
- Oké. Jó. -fogadtam el meghívását.
- Szuper! Akkor majd gyere a parkba. Ok? Ott találkozunk.
- Okés. Ott leszek. Szia! -köszöntem el. 
- Szia!  " 

Igazából nem annyira örültem ennek az egésznek, de úgy gondoltam, hogy most ez az egy koncert belefér. Úgyis egész este szétunnám magam, így legalább kicsit levegőn is leszek. Nem rajongok nagyon értük, de azért szeretném látni őket élőbe is. 

*Este*
 
Már fél 7 volt, így elkezdtem készülődni. Öltözékem egyszerű ruhákból állt. Nem akartam annyira kiöltözni. Semmi értelme. 
Ahogy 7 óra lett, elindultam. Hamarabb odaértem, mint ahogy gondoltam volna. 

- Végre hogy itt vagy! -kiabálta el magát barátnőm.
- Psssszt! Halkabban! Amúgy meg szia. És még nagyon sok időnk van, mi értelme sietni? 
- Hát... az 1. sorban akarok lenni. -nézett oldalra barátnőm.
- Ó! Most már értem. -nevettem el magam.
- Indulhatunk? -kérdezte. 
- Igen.

Elindultunk. 3 sarkot mentünk,és már oda is értünk a koncert helyére. Egy nagy színpad állt ott, amin, pont akkor mondták be a ByTheWay szót,amikor odaértünk. 

- Figyi. Én elmegyek WC-re! -nevettem el magam.
- Jó,én itt leszek. -mondta barátnőm.


Beszaladtam a kávézóba, a WC-re. Mikor kész lettem, és nyitottam ki a WC ajtaját, hirtelen nekimentem egy szőke hajú fiúnak.

- Ne haragudj! -tette kezét a szájához,és felsegített.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése